2010. december 13., hétfő

SORSOLTAM!

A néhány hete meghirdetett blogszületésnapi játékomra jelentkezőknek - és rendszeres olvasóimnak is - nagyon-nagyon köszönöm, hogy játszottak velem. Örülök, hogy ennyien részt vettetek benne. Tegnap délután megtörtént a sorsolás, melyet végül én magam bonyolítottam le, mert sajnos a kiszemelt sorsoló bizottság tagjai ( Roxy kutyám és Milike cicám) közül az egyik megbetegedett, a másik pedig átaludta a jeles eseményt. Képek hiányában remélem azért elhiszitek, hogy minden szabályosan zajlott. De nem titkolom tovább a szerencsés nyertesek nevét, akiket kérek, hogy nevükkel, címükkel jelentkezzenek nálam, hogy az ajándékaikat eljuttathassam hozzájuk.



A 4 szerencsés nyertes neve:   




De hogy a többiek se szomorkodjanak úgy gondoltam 2 vigaszdíjat is adnék. Fortuna nekik kedvezett:




MINDENKINEK SZÍVBŐL GRATULÁLOK!



Akik most nem nyertek, ne csüggedjenek. Ígérem lesz még játék a blogon.






  

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm!

    Azért azt megnéztem volna, ahogy kutyus és cicus együtt sorsolnak :))) A betegnek mielőbbi gyógyulást!

    Nekünk nyuszink van. A foci-vb alatt a gyerekek vele jósoltatták meg, ki lesz a meccseken a győztes csapat. Amelyik cédulára nyuszi rálépett, vagy megrágicsálta, azt tekinthettük a későbbi nyertesnek. :DDD

    VálaszTörlés

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!