2011. június 11., szombat

100.000 !!!





Nem tudom a statisztikám mennyire pontos, de ha hinni lehet neki, akkor ma délután nálam járt a 100.000. látogatóm. Győrből érkezett 13.45 perckor. Nem tudom, hogy ez a becses szám másfél év alatt soknak vagy kevésnek számít, de számomra hihetetlen és nagyon örülök neki. Néhány napja észrevettem, hogy a számláló vészesen közelít eme bűvös szám felé, reméltem, hogy el tudom kapni a pillanatot, mikor a 100.000. látogatóm megérkezik. Szombat lévén szerencsére itthon voltam és sikerült. Igazából nekem nem a statisztika számít, - ezért most senki ne is várjon tőlem ilyesfajta beszámolót - hisz minden egyes látogatómnak örülök, de mégiscsak a látogatószám alapján tudom lemérni, hogy érdekel-e benneteket, amit csinálok.

Ennek a szép kerek számnak az elérése alkalmából szeretnék hatalmas köszönetet mondani minden rendszeres olvasómnak, időközönként visszatérő vagy akár csak egyszer idelátogató vendégemnek is. Külön köszönöm a kommenteket, visszajelzéseket, e-maileket, amiket nap mint nap tőletek kapok.

Kérlek benneteket, továbbra is gyertek, olvassatok, írjatok, vigyétek a recepteket, tartsátok bennem azt a lelkesedést, amit az első bejegyzésnél éreztem és azóta is folyamatosan érzek a blogírás iránt.
                                                         
                                                                          









1 megjegyzés:

KÖSZÖNÖM A LÁTOGATÁST!
A hozzászólás linket, hirdetést, reklámot nem tartalmazhat!